Yepp

Som jag trodde, början till bihålsinflsmation och något med mina trumhinnor! Som tur var blev det bättre fort med tabletterna och sprayet jag fick ut. Så med lite tur så slipper jag ta ut penicillinet på torsdag !! Kolla på ebbas fina bal innan med Jimmy och Ted! Så fina alla var. Sen blev det tacos hos storebror och nu kom jag precis hem från Robin. Där var det skräckfilm och jägarna 2 som gällde! I morgon kommer j,s&h hit! Så måste sova fort och bra nu så jag är pigg. Börjar kännas i mitt huvud nu igen. Sova bort det hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: ebba

Med Jimmy och Ted haha ;)?

<3

2012-06-10 @ 11:46:47
Postat av: ebba

Jättekul att ni kom ! :)

2012-06-10 @ 11:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0