Swe

Japp, inte många dagar har gått men jag är redan trött på Sverige! Man vill alltid ha det man inte har, och när man får det så vill man inte ha det! Första dagen på jobbet efter semestern, det gick bra! Dock är Båstad så otroligt tomt nu! Och man blir inte så taggad när man vet att det bara blir värre! Åt middag med mina fina, Belle & Jennt! Eller ja, dom åt och jag drack cola! Vi prata om våra semestrar, galet! Och i morgon fyller Belle år, grattis på dig love! Min dag har varit rätt galen! Vaknade vid sex, det säger kanske det mesta! Dom som känner mig, vet att jag absolut inte är en morgon människa! Men så var fallet idag, dock dog bilen så var fast i Laholm ett tag! Sen blev jag räddad! Sen fick jag och pappa bogsera min lilla puff till bilverkstan! Han är nog redan klar i morgon. Sen efter det så var jag rätt speedad så jag städa rummet lite! Borde dock ta mig an mitt garderob-monster! Kan nog egentligen slänga halva. (some day) sen blev det jobb, och efter det så slockna jag i sängen! Men nu ligger jag här igen! Världens längsta och kortaste dag på samma gång! Btw, har fortfarande vatten i örat sen Turkiet, rätt komiskt! Aha nu ska jag försöka sova i detta kalla! Tur att man har mysig säng! Ska försöka gå upp i tid så man hinner något innan jobbet! Ha det brabättrebäst! Lots of love, ida

Kommentarer
Postat av: jennt

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! som jag väntat. ge kläderna du inte vill ha till de behövande (mig). <3

2011-09-09 @ 00:46:14
URL: http://jennywersch.blogg.se/
Postat av: slemm

Gratulerar "Jennt" du är Dagens läsare !

jag kommer nämna dig i minst tio inlägg innan årets slut som present !

2011-09-09 @ 14:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0