Sunshine

Skrev jätte långt inlägg igår om gårdagen, självklart slutade internet fungera. Så jag tar en kort sammanfattning om igår. Stranden på dagen, vÅgorna sliter av badkläderna. Jag och Jenny hade en nära döden upplevelse med vågorna som egentligen var långt ifrån döden! Första doppet och vågorna fäller oss, bikinin flyger av, där låg vi och splattra runder och kämpade för att andas mellan skratt anfallen! Idag var det samma sak fast det hände Ebba! Igår var det en kvinna som spotta mig i huvudet (inte med mening) i havet! Sjukt äckligt. Men som ni kan förstå så blev jag arg, hon sa förlåt på engelska så jag sa kärring rätt högt, den gå hon upp och säger något, Få insåg jag att hon var svensk!! Idag har vi invigt hotellets minimala pool! Roliga undervattens bilder med ebbas kamera blev de allt! Skulle vatt ut och festat i kväll, men så blev det inte. Ligger illamående i sängen istället. Har nog fått i mig något av kranvattnet här. Inte bra. Nu orkar jag inte skriva mer. Hoppas ni har skitväder i Sverige! Men ha det bra ändå! Lots of love, ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0