Home, sweet home!

Nu är jag äntligen i min underbart stora och mysiga säng! Klockan står på 05.53! Kan inte förstå att jag inte är i värmen längre! Chocken jag fick när vi landa i Sverige vill jag helst glömma! Så mycket regn har jag inte sätt på länge! Sommarklädda som vi var frös man nästan ihjäl. Tur att huden är vattentät! Bilfärden hem från Gbg var en av det värsta saker jag gjort! Så mycket regn! Vatten överallt! Fick vattenplaning två gånger!! Hade varit en olycka i typ Kristianstad, där körde vi förbi massa krossat glad och några skor, hemskt! Nu har jag duschat av mig allt det onda! Så ska rejser-sova nu hade jag tänkt! Mycket ska hinnas med på min sista lediga dag i morgon! Bästa veckan på länge, alanya 2011 <3 Lots of love, ida

Kommentarer
Postat av: Moi

Kanske inte var kristianstad, men något sånt! Otroligt dåligt minne och dålig på namn!

2011-09-07 @ 06:01:58
Postat av: tjockis-jenny

HAhah kristianstad, du är så söt!

2011-09-07 @ 11:01:53
URL: http://jennywersch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt jennt, du vet hur jag är !

2011-09-07 @ 13:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0