All night, all day

Sista natten i alanyaaaaaaa! Helt sjukt vad veckan gått fort! Jag länktar hem till min dusch så jag kan duscha av mig allt turkiskt vatten (inget illa menat!) eller jo kanske lite. Trött på alla turkar! Vi har längtat efter svensk pizza också, men pizza är ju fan inte svenskt! Jag känner att detta är ett väldigt onödigt inlägg, men det får ni stå ut med! Jag ligger och fryser i sängen, och här inne är det 25 grader! Fasar lite för vädret i Sverige! Idag har alla tre bränt oss, för dom som ville veta det! Inmorgon checkar vi ut kl 12, och bussen till flyget kommer 16.35. Jobbigt med väskor och så, men det löser sig väl! Nu ska jag få liv i mina söta mobilnördar (kom från rätt röv) så vi kan tagga lite för i kväll! Lots of love, ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0