Mums

Idag så har jag varit duktig flicka! Städat, (inte för jennys skull haha) diskat OCH ätit nyttig mat! Yeaajjy me!! Jenny och jag skulle planera våran framtid idag, hon kom hit och sen balla allt ur. Sluta med att vi kolla Paris hiltons BFFs från Dubai? Haha. Nu har precis alla mina fina älsklingar från Båstad åkt hem. Tänkte att jag sover nu, vaknat vid 3 nu i 3 nätter i rad, så lär göra det i natt med. Min handled tar kol på mig! Btw, för er som följer min facebook också, det är en simpel facerape av en inte alls så simpel Jenny! Lots of love, ida


Kommentarer
Postat av: jennt

haha alltså Ida du vet ju vad det innebär när man vaknar klockan 3, tror jag ska sluta umgås med dig nu...

2011-10-13 @ 00:22:59
URL: http://jennywersch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0