Willyouknowmyname

Ångesten kryper upp i min säng nu känner jag. Ogillar denna tidpunkt i mitt liv väldigt mycket just nu.. Hade planer, men självklart hände saker så dom försvann. Nu går allt så bra för alla andra, självklart är jag glad gör deras skull, men får mig att tänka på vad jag inte har. Känns bara som om jag aldrig kommer komma på vad jag vill bli/jobba med, bo hemma och vara ensam i resten av mitt liv. Och jag vet vad dom flesta kommer säga till mig när dom läser detta... Men vet ni vad, håll truten om era åsikter om mitt liv just nu och låt mig vara nere!!!!!! Man får vara down ibland, och nu denna tisdagsnatt är det så det är för mig. I morgon börjar en fin onsdag och då är jag som vanligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0