Tråd

Jag hoppas inte att en blogg behöver en röd tråd eller något för att vara bra, för då är min blogg sämst! Alla har typ teman och sånt, jag har verkligen ingenting. Jag skriver bara det som kommer upp först i mitt huvud. Som tex, idag så fick jag hoppa in på jobbet. Är sjukskriven tills i morgon men det var verkligen kaos idag. Sen efter de körde jag till Ebba, sen körde jag boysen till Madison sen tillbaka till Ebba igen. Myspys hade vi! Körde där ifrån typ tre, så sen filmkväll. Nu ligger jag på en madrass på golvet i tv rummet för jag tycker synd om vovven som sover själv här så nu ligger han o snarkar och tar upp mer än hälften av platsen, men nu är vi själva tillsammans ! Nattis på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0