Fb

Jag har tagit bort min Facebook! I början hade jag ångest, men nu känner jag mig bara fri! Nu lägger jag inte mycket energi på Internett längre, men har kommit fram till att jag ska börja blogga igen! Kanske inte så bra tidpunkt eftersom jag åker till alanya i morgon. Men vi kanske har fritt bredband på rummet! Nu sitter jag på ett café i halmstad och väntar på att min storebror blir klar på sin arbetsintervju! Sen hem och städa rummet, och packa(!!!) har inte börjat än! I kväll hoppas jag att jag hinner med att umgås med L och säga hejdå! Nu ska jag kolla hur mycket pengar jag bränt på min spontan shopping! Ha det bäst! Hörs nästa gång! Lots of love, ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0